16. sept 2007

04

3/8/2007 Pärnu, Eesti


See on minu kõige vanem tädi. Pärnu-tädi. Minu rannasuvede põhjus. Unustamatud hetked on temasse põimitud. Ma ise ka ei suuda ette kujutada, kui tänulik ma talle kõige eest olen. Loodan, et ta aimab sellest pisukestki. On kohad, kus aeg natuke seisab, nagu selles korteris ja filmis "Sügisball" Lasnamäel. Elu ja selle erinevad küljed.

5 kommentaari:

kadri ütles ...

respekt ka minu poolt.
ning pole kahtlustki et see foto on tase.

aalo ütles ...

tahaks ka mingi aeg polaroidil olla, hetkel ma olen liiga broke selleks

oot.... kuidas sa ameerikast saad polaroide tellida 10eeku pilt hinnaga???? tahaks kaa

Kerly ütles ...

Niimoodi, et tellid 20 tükki korraga ja siis tuleb ühe lehe hinnaks ca 10 EEK'i.

aalo ütles ...

hmm... huvitav
aga ostikulu vms? usast olevat ilge jama tellida asju
eriti veel kui kasutada mingit netikullerisugust vidinat vms
a ma ei tea ka

kust saidilt sa tellid või kust?

Kerly ütles ...

Mul sõber tõi, seega saatmiskulu ei olnud. Võib ju tellida kust iganes parima hinna leiad või mõni sõber toob, kes reisil on.
http://www.adorama.com