30. märts 2008

20

30/12/2007 Tartu, Eesti




Selle pildi tegin ma selle mõttega, et oleks mingigi jäädvustus talvest, mida praktiliselt polnud, et näha oleks lumi. Midagi toorkord sadas, aga vähe. Uue aasta "lumelaviinidega" ei anna 2007. aastat võrrelda. Olgu kuidas on, nüüd on teised meloodiad: kevad ja kellakeeramine.
Kevad keerab südant.

Kaunist kevadet!


8 kommentaari:

kadri ütles ...

bueno.
mis see kollane all ääres on? banaan? salvo kelk?

Kerly ütles ...

Ütlesin muideks kõvasti: "topakas"
:) eriti käis see banaani kohta.
Anna andeks.
See on kaamera eripära - vahel teha mingeid keemiaapse.

kristjan ütles ...

tere

tahaks küsida, et kust sa polaroidile neid pabereid saad (tartus)?

palun ole hea ja vasta
palun

Anonüümne ütles ...

Tere Kristjan,
polaroidi pabereid Tartust veel pole saanud - sõbrad on üle ookeani toonud või Euroopast kusagilt. Eestist nende muretsemisest olen loobunud, kuna neid pole siit võimalik leida.

kristjan ütles ...

hea sitt euroopa see eesti on ikka. ma ei saa aru, miks nad siis müüvad mõnes poes neid kaameraid üldse, et inimesed saaks neid niisama vaatamiseks osta :(

aga aitäh, et teada andsid. nüüd ma omale vaatamiseks ei osta...

Anonüümne ütles ...

Jah. Kahjuks.
Need, mida hetkel müüakse, ma arvan, et need on jäänukid, sest kunagi, ca 10 aastat tagasi neid müüdi mu arust igas fotopoes.
Aga tead, nende paberitega on kehv lugu, et nende tootmine ilmselt lõpetatakse, et siis ongi kõik. Kõik kaamerate ja kõik paberitega.
Jõudu Sulle!

Jaanika ütles ...

Aga Kerly, mina tahan uusi pilte näha!
Ma seekord jätan kommentaaris meelitamata. Hehee. Kuigi tahtsin pakkuda, et kuna su fotoring oli nii kehvake, et ei saanud matkale end organiseerida, siis meie matkal peaks igal inimesel vähemalt 2 kaamerat kaelas olema!
:)

Kerly ütles ...

Mmm, äkki sel pühapäeval.
;)
Me saame sellega hakkama, las asjad veel natuke loksuvad, siis kuulutame välja.
Kuna ma Tartu piirile Sulle vastu pean tulema?