2. märts 2008

18

16/12/2007 Tartu, Eesti

Selline näebki välja üks õige päikeseratas.
See foto teeb mu sõnatuks, nii ei kirjuta ma siia midagi.


7 kommentaari:

Sirilin ütles ...

Tere.
Leiddsin su blogi, kui otsisin ise materjali polaroidkaamerate kohta. Tundus põnev.
Mul tekkis paar küsimust ka, et kui sa ostsid selle kaamera kaltsukast, siis järelikult on mingi vanemat sorti kaamera... Et kas sul on paberid koos akudega või lihtsalt paberid, mis sisse lükkad? Ja kusagilt su blogi algusest leidsin, et tellid neid päris odava hinnaga? Kui küsida võib, siis kust? Ma leian neid pabereid ainult väga kirve hinnaga?!

Igatahes, edu sulle ja palju häid pilte tulevikuski!

Kerly ütles ...

Tere Sipsik.

Jah, minu kaamera on vanemat sorti, näeb välja selline: http://www.kameraschaetze.de/images/Kamera/Polaroid_670_AF.jpg
Paberid tulevad koos akudega. Selle paki lükkan kaamerasse ja siis saabki pildistada.
Alguses tellisin pabereid siit:
http://www.adorama.com/PD600PT.html?searchinfo=polaroid&item_no=5
Viimase satsi tõi sõber Amsterdamist, suhteliselt kallis oli. Kallis lõbu muidu...ja nüüd pandi üldse tootmine lukku. Loe palun siit: http://www.savepolaroid.com/

Aitäh heade soovide eest :)

kadri ütles ...

appi! appi!

Rael Artel ütles ...

piiiiip, olen rael, leidsin su ploogi aadressi oma galerii kestpukist, looks cool muidugi, kuigi fotomaterjali jaehinnad ei anna põhjust r66mustamiseks,
j6udu t66le,
rael

Kerly ütles ...

Tere Rael :)
Just eile mõtlesin, et Sa oled üks igavesti tore ja aktiinve naisterahvas. Laupäevane näituse külastamine jättis sügava mulje, nii et pidin www.moskva80.com'ile lisa saama minema.
Jah, midagi ei anna rõõmustamiseks põhjust, sest paberite tootmine on samuti lõpetatud...
Aga aitäh, Sulle tööindu!

Rael Artel ütles ...

no tore, kui Sulle meeldib mu projektiruumi programm. tere tulemast järgmisele näitusele - kolmapäeval kl 6 leedu noor kaardivägi!
no kindlasti on variant k6ik polaroidi paberid ebayst kokku osta, v6i leida lahendus ise nende tootmiseks. elame globaalse kapitalismi ajastul - k6ik on v6imalik ja maailm asju täis.

Kerly ütles ...

Igatahes, Rael - Sa oled mu kangelane!
Jah raha ja pabereid - nii peakski tegema, poest ostes oleksin kohe pankrotis.
Ise tootmine oleks aga maailma parim variant.
Jõudu Sulle ja uute elamusteni.
See viimane näitus oli ülikõva - minu kummardus kõigile kunstnikele!